marți, 4 august 2009

tre` sa ma izolez..

am observat ca in ultima perioada atrag ca un magnet oameni..cu insotitori..legali.. nu-mi dau seama de ce.. aia singuri ce au? nu ma vad? pana si "cadoul" de la prietena mea tot d-asta era (adica devenise, de cand nu-l mai vazusem eu). ca isi dau seama ca e de fapt un esec, asta deja e irelevant si nu e deloc problema mea, ci doar a lor..
e oarecum frustrant, pentru ca nu sunt genul care sa se bage in lucruri chiar atat de complicate. si bineinteles ca nu e vorba de oameni la care as putea da cu piciorul usor, in alte conditii. dar treaba cu "contractul de vanzare - cumparare" e mai mult decat pot eu concepe si in cazul asta intervine si stresul meu: il vreau, dar nu pot..
dar ar trebui sa gandesc pozitiv: n-o sa mai existe si "urmatorul"..nu? :-S
pfffffff.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu