marți, 24 noiembrie 2009

ghici..cine vine la cina ;)


pentru ca povestea poate deveni interesanta..
acum o saptamana abia plecam din cluj. total confuza si riscand o mica depresie. dar nu m-am lasat sa cad. si pentru asta mi s-a dat si un mic ajutor. si uite ca mi-e bine.. de ce n-ar fi? doar pentru ca unii se hotarasc sa intoarca spatele? nicio problema, il intorc si eu, pentru moment, cu gratie ca intotdeauna si cu o miscare la care poate nimeni nu s-ar fi asteptat. poate chiar nici eu :)
momentele vin si pleaca. si asa o sa fie mereu, m-am obisnuit, e singura chestie pe care n-o s-o pot controla niciodata din cate vad.. dar e ok, am invatat sa accept. e ca la cinema: cand filmul se termina te ridici si pleci. e singurul caz in care ma intorc cu placere sa vad acelasi film, dar cu alti ochi, la anumite intervale de timp. nu cred totusi ca as putea sa-l urmaresc chiar in continuu, insa tocmai pentru ca imi place ca ma surprinde de fiecare data. mereu gasesc ceva nou. si mereu ajunge la final.
acum simt nevoia de agitatie, iar alegerea asta mi se pare chiar potrivita pentru starea din prezent..si poate, cine stie, pentru perioada urmatoare, insa nu vreau sa ma gandesc din punctul asta de vedere la viitor..am alte lucruri asupra carora trebuie sa ma concentrez. mi s-a spus aseara ca fac asta ca sa uit. dar nu vreau sa uit, din moment ce mi-a fost bine. vreau acum sa imi ocup timpul. si sa-mi fie bine in continuare, insa altfel.
m-a surprins ca a aparut exact la momentul potrivit. si rad. imi place la nebunie sa rad!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu