duminică, 1 martie 2009

somebody to love

doamnelor si domnilor..m-am indragostit!
nici macar nu-i stiu numele (asta pentru ca inca nu am gasit unul potrivit). nu, nu e vorba de prietenul meu imaginar, pe ala il am de pe la 17 ani si-l cheama Edi :) e vorba despre o fiinta mica si simpatica, ce ma astepta cuminte astazi la animax.
da. in sfarsit mi-am gasit o broscuta testoasa!! my own little turtle :X si e atat de draguta!! e un animalut care merita iubit. si va fi!
azi a fost putin cam derutata saracuta, da` promit sa revin cu poze :D
i sound like a freak, probabil asta credea toata lumea la metrou azi, cand stateam cu cutiuta in mana si vorbeam cu ea :))
pardon me, i`m in love ;))

5 comentarii:

  1. Erai fericită :) şi nu mai contează nimic :p

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur mult k ti-ai gasit animalul pereche...sa-ti traiasca si sa fie sanatos!te pup!
    p.s:am selectat anonim pt ca nu stiu ce trebuie sa selectez;))

    RăspundețiȘtergere
  3. iar eu nu stiu cine-i "anonimul" :(
    da` sar`na oricum pt urari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) sunt anca...vara ta...sorry k nu m-am semnat:*:*

    RăspundețiȘtergere