sâmbătă, 28 februarie 2009

have a break.. have a kit-kat..


or whatever..if it`ll do the magic for u..pliiiizz!

this is weird!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de cateva zile aveam o stare mai mult decat buna fara absolut niciun motiv (no, i`m not on drugs).. zambeam, era soare afara, toate neasteptat de bune.

si vine seara. ajung si eu acasa ca tot omu`, obosita dupa o zi intreaga de shopping ;)) (ma rog, mai mult window-shopping)..mare greseala! totul a inceput cu un sms primit din greseala (am crezut eu, pentru ca nu ma aveam nr in agenda). ok, zic.."multumesc pt cuvintele astea, da` ai gresit nr"..well no! in al 2lea s-a semnat si totul a inceput sa capete sens..just great! pfff!!!!
ok..punem muzica vesela si trece. ei da?!! a urmat un telefon (de la o alta persoana care tinea sa-mi spuna ce are pe suflet si cat de mult se caieste) si vreo doua conversatii scurte si seci (din partea mea, ca probabil ei/ele ar fi vrut sa le dezvolte) pe messenger, pe tema "imi pare rau pentru ce s-a-ntamplat".

cred ca-i ceva in aer..or fi aflat cu totii in seara asta ca-i sfarsitul lumii (mai putin eu, apparently) si si-au facut rapid listuta cu "persoane carora trebuie sa le cer iertare"? o sa murim in noaptea asta? c`mon, tell me, macar sa chem pe cineva la mine, sa nu mor singura ca e trist..nvm..
s-or fi lovit cu totii la cap (in acelasi timp????) si au realizat ca tre` sa devina oameni mai buni?
sau, si mai bine: au cu totii impresia ca sunt atat de idioata incat sa-i cred????
si oricare ar fi motivul, why should i care? adica, ok, inteleg ca va pare rau, da` v-ati gasit toti in aceeasi zi (mai exact, seara)? da` eu ce vina am sa-mi stricati buna-dispozitie? :(

ideea e ca eu ma supar da'-mi trece repede, iert usor oricat rau mi-ai face sau oricat de urat te-ai purta cu mine. iert dar nu uit. evăăăr!! imi ramane gustul ala amar.. si ma enerveaza cand revine asa, pe nepusa masa. e cah!

so how weird e ca se trezira cu totii cand mi-era lumea mai draga?! eram dupa cateva zile de soare, vazusem un film dragut..liniste si pace!..
cred ca o sa ma culc. inchid laptop-ul si telefonul si asa o sa fiu safe. n-o sa mai poata nimeni lua legatura cu mine. nu deschid daca-mi bate careva la usa si totul o sa fie ok.. uff, da, asta-i solutia!

SFAT pt cei interesati: daca mai aveti sa va cereti scuze catarati-va pana la geamul meu, la 3 (ma gandesc ca e foarte dificil si poate renuntati pe drum)..sau tineti-le pt voi..macar pana maine. multumesc anticipat!

Un comentariu:

  1. hello dear cousin!ce faci ?:D abia acum am vazut si eu bloggul tau si imi place:D
    am sa mai fac cate o vizita sa mai aflu ceva de tine chiar daca nu vorbim mult in general:*te pup!

    RăspundețiȘtergere