miercuri, 25 februarie 2009

inca una :D


cred ca e ceva in aer.. toti oamenii din jurul meu sunt apatici, lipsiti de orice fel de chef si cu o stare generala de "taiat venele pe lung". pe mine nu ma mai pun la socoteala, ca la mine e deja ceva normal ;)).. desi ultimele doua zile au fost destul de "zambarete".. cred ca am realizat ca vine primavara..aaa si am reusit sa dorm :P
cred ca e starea generala de astenie (which i hate)..cah!
asa ca, luam una bucata leapsa de la Andrutza si o dezvoltam - 6 situatii in care zambesc:

1. cand vad copii (am o slabiciune pentru ei..si nu, nu e cazul inca sa-mi fac unul)
2. in compania unei persoane care imi aduce starea aia pozitiva
3. cand ma trezesc dimineata si e soare
4. cand imi cumpar ceva ce-mi place mult, fie si o clamita :) (ok, am fost superficiala aici, dar, pana la urma, sunt femeie :P)
5. cand simt mirosul florilor de primavara
6. uneori, fara motiv ;)

That was me.. Acum, luand in considerare astenia de primavara (dar nu numai) mai fortez cativa copii sa zambeasca: Byu, Picatura - ca si-asa zicea ca n-are chef de nimic ;)), Alex - simt eu ca are nevoie, dupa ultimul post citit :p, Florin - daca am luat, tre` sa dau si inapoi :)
Enjoy! :D

2 comentarii:

  1. o sa raspund si eu la un moment dat, dar am cam primit destule in ultimul timp si-o pastrez pentru o zi lipsita de inspiratie, bine?

    RăspundețiȘtergere