luni, 23 februarie 2009

leapsa de la Florin..


..sau altfel spus : nu prea-mi place sa vorbesc despre mine, dar daca vrei neaparat sa afli.. :))

SUNT: cam dezorientata (insa doar eu stiu asta :p)
AS VREA: sa pot sa am incredere in oameni
PASTREZ: doua fotografii si-un ingeras
MI-AS FI DORIT: sa pot uita unele lucruri
NU IMI PLAC: oamenii mincinosi si falsi. chiar ii detest
MA TEM: de scari. si de mine uneori
AUD: de ceva vreme, Molly Johnson - Melody, pe repeat
IMI PARE RAU: pentru unele decizii din trecut; ca nu am destula ambitie si nu duc unele lucruri pana la capat
NU SUNT: ipocrita
DANSEZ: pe aproape orice. pentru ca-mi place :D
NICIODATA: sa nu spui niciodata. i don`t ;)
PLANG: in ultima vreme, de nervi..da` o sa-mi treaca
NU SUNT INTODEAUNA: destul de spontana si vesela
NU IMI PLACE DE MINE: cand plang, cand ma enervez, cand ma simt calcata in picioare
SUNT CONFUZa: acum!! :)
AM NEVOIE: de AER, uneori simt ca nu mai e..
AR TREBUI: sa-MI dau mai multa importanta si sa am incredere in mine.

si citandu-l tot pe Florin, "...leapsa merge la cine doreste sa o primeasca...."
eu am dorit. neeeext! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu